Ознаке

11. март 2011.

The Fighter (2010)

Mark Wahlberg je Micky (pre dvadesetak godina je bio Marky, zar ne?), bokser, a Christian Bale je njegov stariji brat, Dicky, bivši bokser.

Poređenje sa Rocky serijalom je neminovno:

1) Micky je super-ispravan tip, poput Rocky-ja u drugom, trećem i četvrtom nastavku. Ovo je, ujedno jedina mana koju sam pronašao filmu, jer je glavni junak dosadno pozitivan.

2) Ogromnu razliku u kvalitetu filmu daje sjajni Bale, u svojoj najboljoj ulozi, koju sam imao prilike da gledam. Definitivno mu mnogo bolje stoji lik ranjivog, komplikovanog samo_čoveka, nego akcionog nadčoveka, kojeg je igrao u skoro svim filmovima koje sam gledao (izuzetak "Public Enemies" gde me, takođe, nije fascinirao).

3) Ovo je ozbiljan film, što se nikako ne može reći za Rocky 2,3,4 i 5. Ovom u prilog ide i odličan scenario, usudio bih se da kažem, bolji i od Rocky 1.

Upečatljiva je i porodica dvojice glavnih protagonista, pre svih majka, a onda i 7 (da, sedam) sestara, za koje ću se usuditi da kažem da su predstavljene kao "white trash".

Preporuka za gledanje: 9/10.