Ознаке

26. септембар 2011.

Page Eight (2011)

Režija: David Hare
Scenario: David Hare (The Reader, The Hours)
Uloge: Bill Nighy, Rachel Weisz, Michael Gambon, Judy Davis, Ralph Fiennes, Alice Krige

Johnny (Bill Nighy) je službenik MI5 (britanska obaveštajna služba) ima nekoliko propalih brakova za sobom i kćerku sa kojom nije u dobrim odnosima. Negov prijatelj, još od studenstkih dana, i direktor MI5, Benedict (Michael Gambon), na sastanku sa ministarkom spoljnih poslova otkriva poverljivi dokument koji kompromituje premijera (Ralph Fiennes). U isto vreme, Johnny upoznaje komšinicu (Rachel Weisz) , poreklom sa blikog istoka, čijeg je brata ubila izraelska vojska, a potom zataškala okolnosti uz pomoć britanskih saveznika...
Moram odmah da kažem da sam veliki fan političkog trilera, te da zbog toga ne možete očekivati moju potpunu objektivnost.
Scenario je vrlo dobar, tematika veoma aktuelna ali i svevremena, režija vrlo precizna, bez i jednog suvišnog minuta filma. A šta tek reći o glumi? Ovde sve pršti od glumačkog umeća i stari vukovi su opravdali svoj renome. Bez previše "razvlačenja pite", ovaj film je moja apsolutna preporuka.

Preporuka za gledanje: 9/10.