Ознаке

26. октобар 2011.

Easy A (2010)

Režija: Will Gluck (Friends with Benefits)
Scenario: Bert V. Royal
Uloge: Emma Stone, Aly Michalka, Amanda Bynes, Penn Badgley, Dan Byrd (Cougar Town), Thomas Haden Church, Patricia Clarkson, Lisa Kudrow, Malcolm McDowell, Stanley Tucci

Olive (Emma Stone) je srednjoškolka koju niko ne primećuje u školi. Igrom slučaja, ona dozvoli svojoj najboljoj drugarici da raširi trač kako je izgubila nevinost tokom veze za jednu noć, sa momkom sa koledža. Odjednom, Olive dolazi u centar pažnje i tračevi počinju da izmiču kontroli...

Znam, oduran početak, koji obećava hiljaditu bedastoću od američke tinejdžerske komedije pune lascivnog humora i erotike. Wrong!
Ovde moram da napravim jedno priznanje: ovaj film sam već jednom ofrlje odgledao pre nekog vremena, i to do kraja, ali su me početnih desetak minuta toliko poslali u multi tasking mode, da sam do večeras bio ubeđen da sam samo kibicovao ovaj film za buduće gledanje.
Dakle, nakon novog gledanja (avaj, kako sam kleo sebe što dva puta gledam isti film za samo nekoliko meseci, a da nije remek-delo), hrabro konstatujem da ovo nikako nije "još jedan tinejdžerski film" iako to po formi, de facto, jeste. Međutim, vrlo britki dijalozi (vrlo često i monolozi glavne junakinje), pojačani kako odličnom glumom Emme Stone, tako i plejadom iskusnih glumaca u epizodama, čine ovo vrlo gledljivim i čak, filmom koji neće tek tako ispariti iz sećanja (ako ga odgledate kao ja drugi put, jel'te).
Režija je vrlo zanimljiva i spretna, tako da vredi investirati 90 minuta u ovo delo.

Preporuka za gledanje: 7/10.